Enkelt og overskueligt website

Københavnske Lund Brandhouse havde ikke brug for unikke features eller produktkategorier. Et simpelt one page-layout var nok til at fortælle historien og fremvise de forskellige brands og kernekompetencer. Hjemmesiden blev bygget fra bunden i et enkelt, responsivt design, så besøgende let kan navigere på siden og stifte bekendtskab med virksomheden og personerne bag.

Et professionelt forretningsudtryk

Lund Brandhouse er et professionelt team af erfarne forretningsfolk og specialister, og det skulle den nye hjemmeside udtrykke. Gennem et strategisk valg af farver, stil og skrifttyper blev hjemmesiden designet med et distinkt forretningsudtryk for øje. Et æstetisk design, der udstråler ekspertise og tillid og appellerer tydeligt til kernemålgruppen.

Læsevenlig indholdsstuktur

Med en god mængde tekst og kun en enkelt side at fordele det på var læsevenligheden vigtig. Derfor blev siden opsat med en simpel, opdelt indholdsstruktur, der gør teksten let for øjnene at skimme, men samtidig tillader mere detaljeret tekst til udførlig beskrivelse af virksomhedens kerneydelser og bagmænd.

Integreret lead generation form til hurtig kontakt

For at understøtte virksomhedens kerneforretning blev den nye hjemmeside opsat med en enkel kontaktformular i bunden. På den måde kan besøgende let komme i kontakt, og Lund Brandhouse modtager henvendelser på organiseret og professionel vis gennem den integrerede formular.

Enkelt og overskueligt website

Københavnske Lund Brandhouse havde ikke brug for unikke features eller produktkategorier. Et simpelt one page-layout var nok til at fortælle historien og fremvise de forskellige brands og kernekompetencer. Hjemmesiden blev bygget fra bunden i et enkelt, responsivt design, så besøgende let kan navigere på siden og stifte bekendtskab med virksomheden og personerne bag.

Et professionelt forretningsudtryk

Lund Brandhouse er et professionelt team af erfarne forretningsfolk og specialister, og det skulle den nye hjemmeside udtrykke. Gennem et strategisk valg af farver, stil og skrifttyper blev hjemmesiden designet med et distinkt forretningsudtryk for øje. Et æstetisk design, der udstråler ekspertise og tillid og appellerer tydeligt til kernemålgruppen.

Læsevenlig indholdsstuktur

Med en god mængde tekst og kun en enkelt side at fordele det på var læsevenligheden vigtig. Derfor blev siden opsat med en simpel, opdelt indholdsstruktur, der gør teksten let for øjnene at skimme, men samtidig tillader mere detaljeret tekst til udførlig beskrivelse af virksomhedens kerneydelser og bagmænd.

Integreret lead generation form til hurtig kontakt

For at understøtte virksomhedens kerneforretning blev den nye hjemmeside opsat med en enkel kontaktformular i bunden. 

På den måde kan besøgende let komme i kontakt, og Lund Brandhouse modtager henvendelser på organiseret og professionel vis gennem den integrerede formular.

Skal vi også hjælpe dig med at finde vej gennem det digitale landskab?

Skal vi også hjælpe dig med at finde vej gennem det digitale landskab?

Kontakt Martin Mollerup

1.dk er et full service webbureau med speciale i udvikling af skræddersyede, digitale webløsninger og online marketing.

Kontakt

  • Ny Carlsberg Vej 146, 1tv
  • DK-1799 Kbh V
  • +45 60 13 13 36
  • kontakt@1.dk

1.dk er et full service webbureau med speciale i udvikling af skræddersyede, digitale webløsninger og online marketing.

Kontakt

Ny Carlsberg Vej 146, 1tv DK-1799 Kbh V +45 60 13 13 36 bm@1.dk

1.DK | Ny Carlsberg Vej 146, 1tv | DK-1799 Kbh V | +45 60 13 13 36 | info@1.dk 2017 - 2018 © Copyrighted