Type: Branding, UX
Brand: TravelSense
Deliverables: SEO, UX, Social Media (SoMe), Advertising strategy, Content
Fra optimering af brugeroplevelsen på webstedet, videreudvikling af branding- og annoncestrategien og forbedring af eksponering og positionering på sociale medier.
Vi arbejdede med at skabe lettere navigation og en mere komplet visuel oplevelse på hjemmesiden ved at opdele erhverv- og privatafsnit og give hver en specificeret identitet. På baggrund af data erfarede vi, at mange brugere går direkte til booking af fodboldpakker, som krævede, at vi optimerede deres købsrejse og leverede en enkel, men effektiv weboplevelse.
Vi hjalp dem med at få flere leads til deres forretningsaktiviteter gennem annoncering på LinkedIn ved at målrette mod de rigtige profiler, der er involveret i forretningsudvikling. I den forbindelse var det vigtigt at split teste det kreative indhold, for at optimere trafikken i forhold til pris og kvalitet.
Hjælper dem med at få en bedre position inden for søgning og reklame på Google ads. Vi arbejder løbende med dem for at få køb til deres fodboldpakker på både social- og søgeannoncering. Dette kræver, at vi konsekvent observerer tendenser på markedet med nye kampe / ligabilletter og har mærket i topplaceringer inden for reklame.