Legro
Legro inspirerer til måder målgruppen kan benytte deres produkter
Siden Legro startede i 1989, har deres ide været at producere krydderurter af højeste kvalitet, som stadig var groende når det blev solgt. Legros stærke position på markedet og deres fantastiske produkter kom dog ikke til udtryk på deres digitale platforme, så vi skræddersyede en ny hjemmeside samt marketing strategi passende til deres stærke identitet og værdier.
Hjemmeside design
Med rebrandingen af Legros’ hjemmeside, gav vi dem et mere bæredygtigt udtryk på tværs af alle deres kanaler, så som hjemmeside og sociale medier. Dette indebar blandt andet jordnære farver. Alt sammen med til at støtte deres ambition om at blive landets første CO2-neutrale gartneri.
Se hjemmesideSociale Medier
Et grønt og delikat indtryk med fokus på Legros økologiske produkter og deres anvendelighed i madlavningen. En overflod af lækre opskrifter, hvor salater og især krydderurter spiller hovedrollerne, eller som minimum er de både smagsgivende og vitaminrige statister. Farven grøn er gennemgående, men hele farvepaletten er i brug i opskrifterne for at understrege, at vi også spiser med øjnene, og at krydderurter både giver maden smag, duft, skønhed og vitaminer.
Videomateriale
Videomaterialet produceret til Legro præsenterer de mange forskellige urter og salater som Legro producerer. Derudover illustrerer videoerne hvordan forbugerne kan bruge produkterne i køkkenet.